fredag den 8. januar 2010

MIT LIV SOM TINGFINDER.

Jeg elsker gamle møbler, ting med en historie....
Jeg elsker loppemarkeder og genbrugsbutikker i Danmark, Loppis I Sverige og i  det hele taget elsker jeg gamle ting. full stop)))

Jeg vil gerne dele mine historier om alle disse gamle sager jeg finder, med alle jer derude og gøre dem til en del af jeres liv også....Og der vil også komme bidder fra mit eget liv herinde...
Og selvfølgelig er nogle af de gamle ting også til salg herinde.

Hvem er hun så hende "Tingfinder Bakkestrøm".

Jeg er en 46 årig kvinde, som hedder Bettina og jeg elsker gamle sager, møbler, små dipsenutter... ejer af en gammel vintage sag af en campingvogn" Sprite 400" fra 1968 med orignalt fortelt i pang farver)))

Jeg har arbejdet hele mit voksenliv som dekoratør; Stylist og indretter.
Er kreativ på alle tænklige måder, hækler, strikker,filter, perlerier, indretter....
Elsker også at arbejde med børn og unge.
Jeg er også uddannet zumba instruktør og har i 4 år undervist 80 damer, men lige nu har jeg en pause med danseriet pga en lille brok situation, hvor jeg venter på operation.))
Jeg bor med mine tre dejlige børn, Iben på 14 år, Victor på 12 og Frida på næsten 11 år, i det midtjydske.


Ingen kommentarer: